info[at]nsec.ir
(+۹۸)-۳۱-۳۳۹۱۵۳۳۶

مایکروسافت، در تلاش برای درست کردن مشکلی که ایجاد کرد!

خلاصه: مایکروسافت به‌روزرسانی ۱۰ اکتبر ویندوز را متوقف کرد. این توقف به‌خاطر گزارش‌های مکرر کاربران در مورد از دست رفتن برخی از فایل‌هایشان پس از به‌روزرسانی بوده است. عوامل پشتیبانی ویندوز، اعلام کرده‌اند که مایکروسافت هنوز درحال بررسی مشکل است، و بهتر است که کاربرانی که تحت تاثیر این مشکل قرار دارند از استفاده از کامپیوترشان اجتناب کنند.

 

مایکروسافت به‌روزرسانی ۱۰ اکتبر ویندوز را متوقف کرد. این توقف به‌خاطر گزارش‌های مکرر کاربران در مورد از دست رفتن برخی از فایل‌هایشان پس از به‌روزرسانی بوده است.

در این میان مدیر برنامه‌ی داخلی ویندوز اعلام کرد که پشتیبانی فنی مایکروسافت ابزارهایی برای بازیابی فایل‌های ازدست رفته دارد. او همچنین پیشنهاد کرد که کاربرانی که فایل‌هایشان از دست رفته است می‌توانند برای رسیدگی با پشتیبانی مایکروسافت (+۱-۸۰۰-MICROSOFT) تماس بگیرند.

 

اما متاسفانه به‌نظر می‌رسد که عوامل پشتیبانی فنی مایکروسافت در مورد این این ابزارها نمی‌دانند و طی تماس‌هایی که کاربران با شماره‌ی پشتیبانی داشته‌اند، عوامل پشتیبانی گفته‌اند که مشکلات پیش‌آمده هنوز در دست بررسی هستند و آن‌ها از هیچ ابزاری برای بازگرداندن فایل‌ها اطلاع ندارند، و کاربران باید تا زمان اتمام تحقیقات در این رابطه، منتظر بمانند.

گفته می‌شود تنها تعداد کمی از کاربران تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند، اما با این حال این مشکل برای افراد متاثر، مشکل بزرگی است.

محققان متوجه شده‌اند که مایکروسافت سریعا صفحه‌ی پشتیبانی به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ خود را به‌روز کرده و اعلام کرده‌اند که کاربرانی که فایل‌هایشان را ازدست داده‌اند، از استفاده از کامپیوترشان اجتناب کنند.

 

نتیجه تصویری برای ‪Microsoft Says They Can Recover Files Deleted by Windows 10 October 2018 Update‬‏

به‌هرحال مایکروسافت هنوز در حال بررسی این مشکل است و بهتراست تا اطلاعیه‌های بعدی صبر کنید!

 

    

تحت نظارت وف ایرانی